Pandea Beauty – козметичната марка, която ще направи Смолян известен по цял свят
Козметичната марка Pandea Beauty става все по-популярна в България. За нея говорят големите медии, коментират я в Instagram, инфлуенсъри правят ревюта. Спечелва ги непринуденият подход, природосъобразните решения в състава на продуктите, иновативният маркетинг и откритото лице на двете млади жени, които са родом от Смолян.
Да, напълно вярно е това, което четете. Освен всичко останало, градът ни вече е роден и за една световна марка козметика, която смело се движи напред, продава се в България и в чужбина и има амбицията да влезе в големите международни онлайн магазини. За да прослави България и да докаже, че дори и в малък град (като Смолян) може да се работи на световно ниво.
Зад марката Pandea Beauty стоят Ани и Далия Кирилова. Репортер на „Отзвук“ се свърза с тях, за да научим всички ние малко повече за направеното до момента от двете ни съгражданки.
Ани Кирилова:
С Далия постоянно си говорихме за възможността да развием модерен бранд с козметични продукти, който да отразява всичко това, в което вярваме и желаем да постигнем. Знаете как става, говориш, говориш, но изведнъж си поставихме условие и да го направим, и ето ни, вече две години по-късно.
Нашата основна идея е “Грижата за нашата кожа е грижа за нас” – с това мото създадохме нашия бранд, в който успешно се съчетават лукс и качество. В Pandea Beauty е заложено богатство от естествени съставки, които ще Ви осигурят добре подхранена, сияйна и мека кожа. В нашия крем и серум за лице съчетаваме масло от жожоба, центела азиатика, хиалуронова киселина, пантенол и ниацинамид, както и безупречна визия, маркетингов подход и всичко това гарантира топъл прием сред нашите потребители. Нас ни забелязват!
Влязохме в някои от големите специализирани онлайн магазини, включително и онлайн аптека „Фрамар“, медии като Нова телевизия ни обръщат внимание, в Инстаграм достигаме до милионна аудитория от цял свят. За нас това е само началото.
Далия Кирилова: Ако моята сестра Ани работи за вътрешния пазар, аз съм поела целия световен. Планираме launch кампания в голяма европейска страна, не и без помощта на прецизирана кампания с местни инфлуенсъри.
Защо ни харесват чужденците? В момента има търсене за иновативни брандове в цял свят, големите търговци навсякъде предпочитат козметика с лице и стил, бягат далеч от ширпотребата за масовия пазар. Клиентите искат да изпитат емоция, когато подкрепят даден бранд, да се асоциират с него.
В този аспект, както ми каза един от първите ни клиенти на едро в чужбина: „Момичета, вашият ентусиазъм и желание за успех не се нуждаят от превод, аз ги усещам й им се доверявам!“
Предстои ни да участваме в няколко големи световни изложения до края на 2024 година, там вярвам, че ще стигнем и до още хора, които желаят да работят с нас и да ни представляват на международно ниво.
Центела азиатика (готу кола) е растение, широко използвано в корейската козметология, чието действие е насочено към интензивно възстановяване на дермата и укрепване на защитната бариера. Естествена, деликатна, безопасна съставка, която е основна част от рецептурата на продуктите на Pandea Beauty.
Всички ние вярваме, че марката Pandea Beauty скоро ще донесе още слава на нашия град и неговите млади хора. Защо ли не, да мотивира и други младежи да развиват бизнес и да бъдат активни граждани на красивия Смолян. Нека да покажем, че знаем и можем как!
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!